Volgers

maandag 23 december 2013

merry christmas

goede dag allemaal. allereerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten fijn dat je mijn blog wil volgen. vandaag een kaart gemaakt n.a.v. een sketch van http://adieforasketch.blogspot.nl/ . verder wil ik meedoen met http://unstampabelleschallenges.blogspot.nl/ christmas , http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/ winterse kaart met sneeuwpop
ik heb de volgende matrialen gebruikt van md paperblok pk9086 en pb7034 , knipvel vk9522 , craftable cr1241 , collectable col1330.
dit was het voor vandaag allemaal nog een fijne avond en tot blogs grts tonnie




9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart! Erg mooi die hertjes erbij.
    Fijne feestdagen en een creatief 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tonnie. Een leuke kaart. Heel mooi met de kleine details op je kaart Ik ben ook bezig met dit plaatje. Hij ligt klaar om n elkaar gezet te worden. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful card Tonnie….such a lovely image and those little die cut reindeer are so cute. Thanks for sharing this with us at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kerstkaart. Mooi met het vintage plaatje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, ik zag dat je veel kaartjes geplaatst hebt, leuk om ze allemaal te zien. Ik wens je fijne dagen en een mooi 2014. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card, Tonnie! That image is really great! Thanks so much for joining us again at A Die for a Sketch! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lekker nostalgisch kaartje Tonnie met een mooie sneeuwpop er op. Het is een hele leuke kaart geworden en dank je wel voor het mee doen bij Scr@p-Cards Challenge!
    Groetjes DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Too too cute. The frame is fabulous and those little deer......super cute. Love the image behind too. Thanks for playing along with us at Unstampabelles for our current challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card! Thanks for joining us at UnstampaBelles.

    BeantwoordenVerwijderen