Volgers

woensdag 30 oktober 2013

koud he

goede morgen bloggers ik heb een kaartje gemaakt voor http://mariannedesign.blogspot.nl/ hier moest je een keuze maken uit een bingokaart ik heb de volgende matrialen gebruikt van md paperblock pb7034 knipvel ddk3202 creatable lr0134 , lr0142 , lr0157 , lr0270 , en van de craftable cr0270
ik wil met deze kaart ook deelnemen aan de challenge van http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/ met als thema winter /kerst en er is een oproep voor gdt daar wil ik ook gehoor aan geven omdat ik het leuk vind om mijn kaarten te delen en graag met md matrialen werk
verder wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige berichten
allemaal nog een fijne dag tot blogs





5 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, de bingo kaart goed gebruikt !!
    Leuk dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Tonnie.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDbingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. erg mooi en knap gedaan
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen