Volgers

zaterdag 19 oktober 2013

halloween

goede avond bloggers ik wil karin en viera welkom heten op mijn blog en iedereen nog bedanken voor de leuke reacties. vandaag een halloween kaart gemaakt met een techniek die ik bijna nergens meer zie nl. met servetten ikzelf vind het nog steeds leuk om hier mee te werken al was het een tijd geleden. met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van http://decreatievezebra.blogspot.nl/ ik heb het simpel gehouden zoals jullie zien ben benieuwd wat jullie ervan vinden grts tonnie



3 opmerkingen:

  1. Wouw wat een helloween griezel,.. en wat leuk dat je de oude techniek weer in het zonnetje zet zo,....Ik heb ook zoveel gedaan met servetten.
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tonnie, het is griezelen hier, maar je hebt het wel prachtig gemaakt, servetten techniek is ook een kunst op zich, jij hebt het wel in je vingers hoor.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen