Volgers

maandag 27 januari 2014

thank you

goede avond allemaal vandaag een kaart gemaakt in de kleuren zwart wit en een andere kleur ik heb rood gepakt als extra kleur met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van
http://www.cardsandscrap.nl/ zwart wit 1andere kleur
http://totallygorjuss.blogspot.nl/ fur tastic
http://createdwithlovechallenges.blogspot.nl/ anything goes
verder wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige berichten ,allemaal nog een fijne avond en tot de volgende keer.



11 opmerkingen:

  1. Hoi Tonnie. Wat prachtig.. Wat mooi in zwart wit. De 2 katten passen superleuk. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, Tonnie!! Ik vind die katten zo leuk!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van het Cards & SCrap Challengeblog!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Tonnie. prachtige combi. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo tonnie
    Prachytig is je kaart in deze kleuren, de katten vind ik er super bij staan.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg, die silhouet is mooi zeg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow what a great card. Love the pop of color... Thanks for joining us at Created with love Challenges.
    Linda K. DT
    www.ladybugstampers.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute cats. Lovely card. Thanks for joining our Anything Goes Challenge at Created With Love Challenges

    ~~Chris
    Co-Owner
    Created with Love Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk dit kaartje die katten zijn geweldig. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo wat een super leuke kaart .
    Die katten zijn erg leuk .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging op het
    Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart. Erg mooi zo met die zwarte katten en dat rood! Dankjewel voor je reactie op mijn blog. Jouw blog ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen